Vigtige salgsfærdigheder

Væsentlige salgskompetencer

Dine grundlæggende salgskompetencer er altid grundlaget for enhver vellykket salgssamtale. Forbedring af de rigtige salgskompetencer giver dig mere relevante salgssamtaler. Opdag alle trin i salgsprocessen, og få nyttige tips til, hvordan du anvender relevante salgsteknikker i denne læringssti.

Få mere at vide

Er du interesseret? Læs produktarket igennem! Uanset om du er interesseret i ét eller flere emner eller forløb, sørger vi for, at din uddannelse passer til dine og din organisations behov.

Leveringsformat

100 % digital eller i kombination med fysisk eller virtuel undervisning

Historiefortællende tilgang med en salgsrepræsentant og deres coach. Videoer, øvelser, spørgeskemaer, dokumenter, der kan downloades, gamificerede scenarier og åbne fora for at komme i kontakt med fællesskabet. Alle materialer er kompatible med bærbare computere, tablets og smartphones.


Oversigt over programmet

  1. Forberedelse
    Forbered dig på salgsmødet ved at sikre, at alle relevante kundeoplysninger er indsamlet
  2. Tilgang
    Sørg for en vellykket tilgang til kunden ved hjælp af udvalgte teknikker, såsom CRISS og AIDA
  3. Behovsanalyse
    Stil de rigtige spørgsmål ved at anvende FOCA-metoden, som hjælper med at forstå kundens reelle behov
  4. Argumentation
    Præsenter en stærk argumentation, der understreger fordelene ved løsningen
  5. Håndtering afindvendinger
    Håndter kundens indvendinger med 7-trins-teknikken
  6. Afslutning
    Luk aftalen med de seks afslutningsteknikker, som fører til kundens endelige accept af løsningen
Businesswoman sitting on a couch with a laptop on her lap, talking on the phone.

Essential selling skills – quick answers

Hvordan opnår man fremragende salg?

Med integrerede læringsløsninger, der giver dig værktøjer og processer til at tackle enhver udfordring.

Er det muligt at lære salgskompetencer?

Ja, salg er en kombination af både kunst og videnskab, og det kan læres gennem en kombination af uddannelse, træning og praksis.

Hvad er kundehvervning?

Kundehvervning refererer til processen med at skaffe nye kunder til en virksomhed. Det er processen med at identificere, tiltrække og overbevise folk om at købe dine produkter og konvertere dem til betalende kunder.

Hvordan har kunderejsen ændret sig?

Generelt indsamler potentielle kunder en masse information online, før de indleder en egentlig kontakt med en potentiel leverandør. Derfor er det vigtigt at forklare værdien af et produkt eller en service via alle tilgængelige informationskilder, selv før kontakten indledes.

Kom godt i gang

Kontakt os for at høre mere

Uanset hvad udfordringen er, har Mercuri International et læringsforløb til dig. Gennemse vores andre læringsforløb, der bringer træning til, hvor du er, og når det passer dig. Har du brug for en skræddersyet løsning? Kontakt os for at få det til at ske!