Et casestudie om, hvordan Mercuri International har hjulpet en af de førende leverandører af stationære og bærbare computere med at forbedre deres salg og gå fra en markedsposition på 2 eller 3 i nogle lande til at blive nummer 1.
Udfordringen
En af verdens største virksomheder inden for salg af stationære og bærbare computere ønskede at udvide sin markedsandel på dette meget priskonkurrenceprægede marked. Virksomheden er en meget stor og kompleks organisation med mange tilbud.

“Vi tog succesen fra virksomhedens salgsdirektører, som var en del af programmet, og lod den læring gå videre til salgscheferne. Denne måde at tænke på er blevet almindelig på deres arbejdsplads, og det gør dem i stand til at opnå resultater, som virkelig er bemærkelsesværdige.”
Dave Cusdin, Mercuri International

Løsningen på problemet
Vi samarbejdede med Personal Sales Group om at udvikle en skræddersyet løsning til salgsdirektører på tværs af nøglemarkeder. Programmet integrerede virksomhedens værktøjer til strategisk planlægning og salgseksekvering for at forbedre implementeringen af strategien og fastholdelsen af talenter.
Resultatet
Virksomheden blev nummer 1 inden for personligt salg på mange af de markeder, hvor de opererer.


Konklusion
Denne transformation fremhæver styrken ved skræddersyede sales excellence-programmer. Udforsk flere succeshistorier for at se, hvordan førende virksomheder opnår enestående resultater!
.

Vil du vide mere om, hvordan vi kan arbejde sammen med din organisation?