Et casestudie fra Celemi, et datterselskab af Mercuri International, om hvordan ACL – en førende global leverandør af revisionsanalyseteknologi – brugte Apples & Oranges til at få virksomhedens erfarne sælgere til at forstå og arbejde med værdibaseret salg i stedet for prisbaseret salg.
Læs næste afsnit

Omsætning af messetilstedeværelse til håndgribelig forretningsvækst for agroindustrien
En førende aktør i landbrugssektoren havde en lang tradition for at deltage i globale topmesser. Men år efter år lykkedes det ikke at forbedre kundetilfredsheden eller opnå et målbart investeringsafkast. Virksomheden henvendte sig til Mercuri International for at få målrettet uddannelsesstøtte.

Implementering af værdibaseret salgstræning for AHI Carrier
Mercuri Internationals værdibaserede salgstræning for AHI Carrier viste sig at være et transformerende initiativ, der ændrede serviceteknikernes tankegang fra transaktionelle respondenter til proaktive rådgivere. Salgsresultaterne steg med 25 % i det første år efter implementeringen i Grækenland.

Træning i kommerciel forhandling: et casestudie fra Banque Populaire Bourgogne Franche-Comté
I en bankverden i konstant udvikling, hvor kundernes forventninger bliver mere og mere sofistikerede, støtter Mercuri International teamene hos Banque