Selling Power har Mercuri International på listen over de 20 bedste salgstræningsvirksomheder i 2017

I dag meddelte Mercuri International, at virksomheden er blevet optaget på 2017-listen over de 20 bedste salgstræningsvirksomheder, der udmærker sig ved at hjælpe salgsledere med at forbedre deres salgsteams præstationer. Listen findes i juni-udgaven af Selling Power-magasinet, som er tilgængelig for abonnenter i den første uge af juni.

Ifølge Selling Powers udgiver og grundlægger Gerhard Gschwandtner er salgstræning fortsat af største vigtighed i en digital tidsalder.

“Vi er nu gået ind i en æra med salg 3.0, hvilket betyder, at vi skal afbalancere avancerede teknologiske værktøjer med det menneskelige element i salget,”

siger Gschwandtner.

“Denne liste over de 20 bedste salgstræningsvirksomheder er et kritisk værktøj for salgsledere. Alle, der ønsker at forbedre sælgernes produktivitet og præstationer, bør overveje virksomhederne på denne liste – som hver især kan hjælpe med at give den øgede støtte, coaching og træning, der er nødvendig for at hjælpe sælgerne med at lære at navigere i forhold til nutidens magtfulde køber.”

Alle virksomheder på listen indsendte en omfattende ansøgning, der indeholdt en detaljeret liste over deres tilbud om både træning og fastholdelse, innovative løsninger og tjenester, de har udviklet, og deres virksomheds unikke bidrag til markedet for salgstræning. Derudover fik de mindst fire kunder til at indsende en kort undersøgelse af deres erfaringer med at arbejde med træningsudbyderen og deres tilfredshed med resultaterne af træningsindsatsen.

De fire hovedkriterier, der blev brugt til at sammenligne ansøgere og vælge de virksomheder, der skulle med på dette års liste, var

  1. Dybde og bredde i den tilbudte træning
  2. Innovative tilbud (specifikke kurser, metodologi eller leveringsmetoder)
  3. Bidrag til markedet for salgstræning
  4. Styrken af kundetilfredsheden

Redaktørerne afSelling Power siger, at firmaerne på listen over de 20 bedste salgstræningsfirmaer i 2017 er i en unik position til at hjælpe salgsledere med at skabe organisationer, der vil få succes og forblive konkurrencedygtige i dagens salgsmiljø.

Se listen på sellingpower.com, eller ring til Selling Power på 1 (540) 752-7000 for at få flere oplysninger. Bemærk: Listen er organiseret i alfabetisk rækkefølge, og der er ikke tale om nogen prioritering eller rangordning.

Om Selling Power

Ud over Selling Power, det førende digitale magasin for salgschefer og salgsdirektører siden 1981, producerer Personal Selling Power Inc. online-nyhedsbrevene Sales Management Digest og Daily Boost of Positivity samt en fem minutters videoserie med interviews med topledere. Selling Power er fast mediesponsor af Sales 3.0-konferencen.

Om Gerhard Gschwandtner

Gerhard Gschwandtner er grundlægger og administrerende direktør for Selling Power, et medieselskab med flere kanaler, der producerer det prisbelønnede Selling Power-magasin og Selling Power TV, en daglig videointerviewserie om salgssucces. Han er forfatter til 17 bøger om salg, ledelse og motivation og har medvirket i mere end 500 videointerviews med ledere inden for salg og marketing. I 2008 begyndte Gerhard at producere Sales 3.0-konferencen, som hvert år har deltagelse af mere end 1.000 salgsledere. Senest har han samarbejdet med verdenskendte coaches og psykologer om at skabe workshoppen Peak Performance Mindset for at hjælpe sælgere med at blive højtydende både personligt og professionelt.

Kontaktpersoner:

Daniela Vidakovic Lundin, marketingchef hos Mercuri International Group
Telefon: 46 8 705 29 34 46 8 705 29 34

Larissa Gschwandtner, VP, Sales & Marketing hos Selling Power
Telefon: 1 (610) 642-3080 1 (610) 642-3080

Selling Power Features Mercuri International on 2017 Top 20 Sales Training Companies List