Mercuri International er igen blevet optaget på Selling Powers 2015-liste over de 20 bedste salgstræningsvirksomheder, der udmærker sig ved at hjælpe salgsledere med at forbedre deres salgsteams præstationer. Listen findes i augustudgaven af Selling Power magazine, som vil være tilgængelig for abonnenter i den første uge af august.
Ifølge Selling Powers udgiver og grundlægger Gerhard Gschwandtner er salgstræning en vigtig del af en højtydende salgsorganisation.
“Dygtige sælgere har brug for de rigtige værktøjer, de rigtige færdigheder og den rigtige tankegang for at vinde,” siger han. “Et godt, rådgivende salgstræningsinitiativ kan adressere alle tre områder. Salgsledere bør bruge denne liste over de 20 bedste salgstræningsfirmaer til at finde den løsning, der passer bedst til deres behov.”
Hver salgstræningsvirksomhed på dette års liste tilbyder salgsorganisationer følgende fordele:
- Giver en konsultativ oplevelse.
- Kvantificerer resultater med målinger.
- Tilbyder tilpasning og support efter træningen.
- Har en dokumenteret track record af ROI og kundetilfredshed.
Her er de fire hovedkriterier, som Selling Power overvejede, da de valgte de bedste salgstræningsvirksomheder.
- Dybde og bredde i den tilbudte træning
- Innovative og nye tilbud (specifikke kurser eller metoder) eller leveringsmetoder
- Evne til at tilpasse tilbuddene
- Styrken af kundetilfredshed
Redaktørerne af Selling Power siger, at de firmaer, der er med på listen over de 20 bedste salgstræningsfirmaer i 2015, har “demonstreret en fremragende bevidsthed om de færdigheder og værktøjer, der kræves for at få succes og forblive konkurrencedygtige i dagens salgsmiljø.”
For mere information, besøg sellingpower.com eller ring til Selling Powers hovedkvarter på (540) 752-7000.
Om Selling Power
Ud over magasinet Selling Power, som har været det førende tidsskrift for salgschefer og salgsdirektører siden 1981, producerer Selling Power Inc. online-nyhedsbrevene Sales Management Digest og Daily Boost of Positivity samt en fem minutters videoserie med interviews med topledere. Selling Power er fast mediesponsor af Sales 2.0-konferencen.
Om Gerhard Gschwandtner
Gerhard Gschwandtner er grundlægger og CEO af Selling Power og udgiver af Selling Power magazine. Han står bag den populære videoserie Daily Report med interviews med topchefer og administrerende direktører inden for salg og marketing, og han er jævnligt vært for Sales 2.0-konferencen. Han er modtager af Sales & Marketing Executives International, Inc. 2010 Ambassador of Free Enterprise Award. Læs hans blog på blog.sellingpower.com.
KONTAKT
Larissa Gschwandtner
713/874-0898
Om Mercuri International
Med vores unikke kombination af konsulent- og træningsekspertise hjælper vi hvert år næsten 15.000 virksomheder i mere end 40 lande og på over 30 sprog med at blive mere effektive i deres salgsaktiviteter og opnå de nødvendige resultatforbedringer.
KONTAKT
Frank Herbertz, administrerende direktør for Mercuri International Group
Telefon: 46 8 705 29 00, mobil: 86 136 2179 5242