I dag meddelte Mercuri International, at virksomheden er blevet optaget på Selling Powers 2018-liste over de 20 bedste salgstræningsvirksomheder, der udmærker sig ved at hjælpe salgsledere med at forbedre deres salgsteams præstationer. Listen findes i maj 2018-udgaven af Selling Power-magasinet, som vil være tilgængelig for abonnenter den 9. maj.
Ifølge Selling Powers udgiver og grundlægger Gerhard Gschwandtner er salgstræning et nøgleområde for konkurrencedifferentiering for B2B-salgsteams.
“For at kunne konkurrere i dag skal B2B-salgsledere investere i den rigtige form for salgstræning til deres teams,” siger Gschwandtner. “De fleste sælgere er svagest inden for salgskompetencer, og forbedringer kan gøre en enorm forskel i omsætningen. Vi er stolte over at kunne præsentere denne liste over salgstræningsvirksomheder, som kan hjælpe salgsledere med at sortere i deres muligheder og vælge den bedste partner til at hjælpe dem med at blive bedre.”
Alle virksomheder på listen indsendte en omfattende ansøgning, der indeholdt en detaljeret liste over deres tilbud om både træning og fastholdelse, innovative løsninger og tjenester, de har udviklet, og deres virksomheds unikke bidrag til markedet for salgstræning.
De vigtigste kriterier, der blev brugt til at sammenligne ansøgere og udvælge de virksomheder, der skulle med på dette års liste, var:
- Dybde og bredde i den tilbudte træning
- Innovative tilbud (specifikke kurser, metodologi eller leveringsmetoder)
- Bidrag til markedet for salgstræning
- Styrken af kundetilfredsheden
Redaktørerne afSelling Power Magazine siger, at virksomhederne på listen over de 20 bedste salgstræningsvirksomheder i 2018 repræsenterer det bedste potentiale til at hjælpe salgsteams med at forbedre deres præstationer og forblive konkurrencedygtige i ethvert salgsmiljø. Se listen på sellingpower.com.
Om Selling PowerUdover Selling Power, det førende digitale magasin for salgschefer og salgsdirektører siden 1981, producerer Personal Selling Power Inc. online-nyhedsbrevene Sales Management Digest og Daily Boost of Positivity samt en fem minutters videoserie med interviews med topledere. Selling Power er fast mediesponsor af Sales 3.0-konferencen.
Om Gerhard Gschwandtner
Gerhard Gschwandtner er grundlægger og administrerende direktør for Selling Power, en multikanals medievirksomhed, der producerer det prisbelønnede Selling Power-magasin og Selling Power TV, en daglig videointerviewserie om salgssucces. Han er forfatter til 17 bøger om salg, ledelse og motivation og har medvirket i mere end 500 videointerviews med ledere inden for salg og marketing. I 2008 begyndte Gerhard at producere Sales 3.0-konferencen, som hvert år har deltagelse af mere end 1.000 salgsledere. Senest har han samarbejdet med verdenskendte coaches og psykologer om at skabe workshoppen Peak Performance Mindset for at hjælpe sælgere med at blive højtydende både personligt og professionelt.
Kontaktpersoner:
Daniela Vidakovic Lundin, marketingchef hos Mercuri International Group
Telefon: 46 8 705 29 34 46 8 705 29 34
Larissa Gschwandtner, VP, Sales & Marketing hos Selling Power
Telefon: 1 (610) 642-3080 1 (610) 642-3080
