Salgstræning

Træning i salg

Mercuri International udvikler individuelle programmer til din virksomhed, dine målgrupper, produkter og tjenester – kort sagt: kommerciel træning, salgstræning, coaching og læringsforløb, der er skræddersyet til din virksomheds salgsvirkelighed. Vi træner og uddanner dine salgsmedarbejdere gennem klassisk face-to-face-træning med vores salgstrænere, men også gennem blandede læringsforløb og med virtuel træning og webinarer – alt efter hvilke metoder og læringsformer, der er bedst egnet til et bestemt emne. Fjernledelse er især interessant for virksomhedsledelse, management og salgschefer.

Løsninger til
forskellige behov

Har du brug for hjælp til at identificere den rigtige træning?

Hør det fra vores kunder


Hvordan vi har revolutioneret salgsstrategier og givet
virksomheder til at opnå bemærkelsesværdig vækst.

Electrolux siger:


“Vores akademi, drevet
af Mercuri, tilføjer reel
værdi til kundernes
engagementsprocesser”

Virgin Holidays siger:


“Vi har haft de højeste
engagementsscore i
historien. Vores resultat fra år til år
resultat er 40% højere sammenlignet
til samme tid sidste år”

Siger Toyota:


“Mercuri er blevet en tæt
partner i vores paneuropæiske
lederskabsprogram og er
værdsat af alle vores deltagende ledere”

Sales training

Digital uddannelse

Mercuri International tilbyder en unik fleksibel tilgang, som omfatter en næste generations læringsplatform, et omfattende bibliotek med hyldevarer og engagerende, tilpasset indhold. Med vores integrerede læringsoplevelse får du en omkostnings- og tidseffektiv måde at lære på. Den integreres nemt i dine eksisterende værktøjer for at forenkle slutbrugerens oplevelse.

Populære kurser

Oplev vores emner for salgstræning

Vælg et eller flere emner – vi skræddersyr træningen til dine behov, så din virksomhed kan vokse. Standard eller tilpasset, selvstændigt eller med vores erfarne undervisere: Vi tilbyder innovative læringsløsninger til succesfulde salgsteams.

International salgstræning

Få mere at vide

Se flere videoer

Udfordringer for moderne organisationer

Få mere at vide

Nye kunder

Salgsorganisationen skal løbende skaffe nye kunder, vedligeholde relationer, lancere produkter og udføre mersalgsstrategier. Kernen i salg er stadig at overbevise kunder og lukke aftaler, uanset markedsudviklingen.

I takt med tiden

For at forblive fremtidssikret skal salgsteams analysere og forbedre deres præstationer. Både kvaliteten og retningen af salgsaktiviteterne fortjener kritisk opmærksomhed.

Nøglen til succes?

Aktiv salgstid (AST). Jo mindre tid en sælger bruger sammen med kunderne, jo mindre er effekten. Derfor er det vigtigt at henvende sig til de rigtige kunder, både fysisk og digitalt, på en effektiv måde.

Hvordan løser Mercuri dette?

  • Analyse
  • Skræddersyet
  • Træning
  • Implementering

Analyse

Vi ser på din nuværende situation, og sammen finder vi frem til det ønskede resultat. Derefter kan vi lave en pragmatisk plan for, hvordan vi kan nå målene.

Release the talent inside of your company

Skræddersyet

Vi tror på, at læring er mest effektiv, når folk kan øve sig i situationer, der ligger tæt på deres egen praksis. Den rigtige kombination af færdiglavet og tilpasset indhold sikrer maksimale resultater og omkostningseffektivitet.

Sales training

Træning

Uanset om det er face-to-face eller virtuelt, engangsworkshops eller løbende træning, leveres vores træning i et format, der passer til din virksomhed.

Sales training

Implementering

Vi støtter dine medarbejdere i deres arbejde og tager hensyn til den enkeltes behov. Vi hjælper med at anvende de nye metoder på situationer i hverdagen.

Sales training

Hvorfor Mercuri Internationals salgstræning virker

På baggrund af mange års erfaring med salgstræning og fremragende salg i store og små organisationer bygger Mercuri International på følgende succesfaktorer for salgstræning:

Sales training

Erfarne eksperter, altid opdaterede

Vores undervisere er fuldtidssalgsveteraner, som løbende bliver opkvalificeret – så du lærer, hvad der virker nu, ikke sidste år.

Praksis frem for teori

Workshops fokuserer på live-simuleringer og rigtige aftaler, så koncepter bliver til vaner, du kan bruge med det samme.

Bygget op omkring din pipeline

Hvert program er direkte knyttet til dine salgsmål, processer og KPI’er – ingen hyldevareagendaer.

Sales training

Blandet læring, der sidder fast

En smart blanding af virtuelle sessioner, digitale moduler og personlig coaching matcher forskellige læringsstile og maksimerer fastholdelsen.

Resultater, du kan måle

Vi sporer fremskridt ved at knytte træningsresultater til konkrete indtægtsgevinster og sikrer, at læring bidrager direkte til forretningsvækst.

Kontinuerlig forstærkning

Udveksling med kolleger efter træning og valgfri 1-til-1-coaching holder momentum (og tallene) oppe.