Salgskonferencen 2024

Salgskonferencen og Avaus Expert Talks går sammen og præsenterer “AI: Beyond the Hype” – en banebrydende hybridbegivenhed i Stockholm 2024

Stockholm, 10. oktober 2023 – Avaus og Mercuri International har annonceret, at de vil lave en fælles event i 2024 ved at slå de to årlige events, “The Sales Conference” af Mercuri International og “Expert Talks” af Avaus, sammen.

Avaus, en førende konsulentvirksomhed inden for kundedata og kunstig intelligens med fokus på vækst og effektivitet, glæder sig til at bringe sin årlige begivenhed, Expert Talks, op på næste niveau i 2024. Avaus Expert Talks er kendt for at dele indsigt i data og AI inden for marketing og salg. Med den øgede appetit på markedet for AI gav det perfekt mening at samarbejde med en stor virksomhed som Mercuri International for at forstærke budskabet og maksimere virkningen til næste år.

Mercuri International, en global virksomhed, der er kendt for sin ekspertise inden for forbedring af salgspræstationer, er begejstret for at tage sin årlige begivenhed, The Sales Conference, til nye højder i 2024. Den årlige konference har en lang historie med at skabe en platform for inspiration, læring og samling af salgsledere og fagfolk til networking. I betragtning af næste års AI-tema og ambitionen om at levere handlingsrettede indsigter var det naturligt at samarbejde med brancheksperterne Avaus for at give publikum endnu mere værdi.

Den fælles begivenhed, AI: Beyond the Hype, er en hybridbegivenhed den 13. februar 2024 i Stockholm, som har til hensigt at hjælpe og uddanne virksomhedsledere til at navigere i den nye virkelighed og kaste lys over den transformerende kraft i AI inden for salg og marketing. Deltagerne kan deltage i arrangementet personligt eller virtuelt, hvilket sikrer, at fagfolk fra hele verden kan deltage.

“Med Avaus Expert Talks og The Sales Conference under samme tag vil vi kunne tilbyde en dag fyldt med inspiration, pragmatiske eksempler på AI i brug og netværk for ledere, der ønsker at fremtidssikre deres organisationer.”

Emma Storbacka, administrerende direktør hos Avaus.

“Vi tror på styrken ved at mødes, stoppe op på et øjeblik for at opkvalificere sig og uddanne sig om, hvad der sker i verden. Sammen vil vi være i stand til at skabe en endnu mere relevant arena for dette.”

Frank Herbertz, CEO hos Mercuri International.

Gem datoen
13. februar 2024, Stockholm.
Gå ikke glip af muligheden for at være en del af “AI: Beyond the Hype” Sæt kryds i kalenderen, og hold øje med yderligere opdateringer og tilmeldingsoplysninger, herunder muligheder for personlig og virtuel deltagelse.

Højdepunkter fra begivenheden:

  • Inspirerende og praktiske keynotes: Dyk ned i fængslende præsentationer fra AI-pionerer, der tilbyder både inspiration og handlingsorienteret indsigt.
  • Ekspertindsigt: Lær af eksperter og tankeledere, som vil dele deres erfaringer og bedste praksis med at udnytte kræfter i AI.
  • Muligheder for at netværke: Kom i kontakt med fagfæller, mentorer og potentielle samarbejdspartnere for at udvide dit professionelle netværk i det AI-drevne salgs- og marketinglandskab.

For mere information om AI – Beyond the hype, besøg venligst event-sitet.

Om Mercuri International Group


Mercuri International er eksperter i salgstræning og styrker virksomheder i over 50 lande. Vores træning er bygget op omkring en organisations specifikke behov, mens vores eksperter på stedet sikrer, at færdigheder fra den virkelige verden implementeres effektivt. Vi giver dine medarbejdere den støtte og coaching, de har brug for til at trives – og sikrer, at din virksomhed oplever bæredygtig vækst.

Om Avaus


Avaus er en uafhængig konsulentvirksomhed med fokus på kundedata og AI. Med 130 eksperter på fem markeder hjælper Avaus sine kunder med at skabe effektivitet og vækst ved hjælp af data og automatisering inden for marketing, salg og kundeservice. Avaus’ kontorer ligger i Stockholm, Helsinki, München, Gdansk og Milano.