Mercuri International udnævnt til Selling Power’s Top 20 Sales Training

Stockholm, 16. september – Selling Power har netop offentliggjort sin første liste nogensinde over virksomheder, der hjælper salgsledere med at navigere i en stadig mere virtuel verden gennem online salgstræning, og Mercuri International er glade for at kunne meddele, at de er medtaget. Listen Top 20 Online Sales Training Companies 2020 findes i september/oktober 2020-udgaven af magasinet Selling Power, som udkommer digitalt.

For første gang fokuserer denne udgave af Top 20-listen specifikt på de bedste organisationer, der leverer online salgstræning. Listen hjælper B2B-salgsledere med at vælge den rigtige salgstræningspartner til at hjælpe sælgere med at navigere i B2B-kunders stadigt skiftende købsrejser, lukke større aftaler mere konsekvent, undgå almindelige faldgruber i salget og opnå kvoter konsekvent.

Selling Power-grundlægger Gerhard Gschwandtner siger, at en onlinefokuseret liste er særlig relevant, da COVID-19 har katalyseret skiftet til virtuel forretning for B2B-salgsledere og -teams.

“Nylige undersøgelser fra McKinsey & Company viser, at 90 % af salgsteamene er gået over til fjernsalg”, siger han. “At finde en salgstræningspartner, der kan levere effektiv læring virtuelt – på samme måde som B2B-salgsteams driver forretning – vil være afgørende for lederne, når de skal navigere i den nuværende krise og planlægge fremtiden.”

Gschwandtner tilføjer, at effektiv levering af online salgstræning er et af mange emner, som vil blive behandlet af eksperter på den helt virtuelle Sales 3.0-konference den 14. oktober. Du kan finde flere oplysninger om denne begivenhed på http://www.sales30conf.com/vegas2020.

Alle virksomheder på Selling Power Top 20 Online Sales Training Companies 2020-listen indsendte en omfattende ansøgning, der indeholdt en detaljeret liste over deres tilbud om både træning og fastholdelse, innovative løsninger og deres virksomheds unikke bidrag til markedet for salgstræning.

De vigtigste kriterier, der blev brugt til at sammenligne ansøgere og vælge de virksomheder, der skulle med på 2020-listen over de 20 bedste online salgstræningsvirksomheder, var:

  • Strategier for at holde deltagerne engagerede, herunder sporing af engagementsmålinger
  • Platform og applikationer, der anvendes til levering af onlinetræning
  • Omfanget og bredden af onlinetilbud (f.eks. on-demand kursustilbud, online/virtuelle instruktørledede tilbud)
  • Metoder til at understøtte fastholdelse af deltagere
  • Styrken af kundernes feedback i forhold til kundesupport, ROI, brugervenlighed og generel kundetilfredshed

Som en del af evalueringsprocessen undersøgte Selling Power-teamet feedback fra 230 unikke kunder hos de salgstræningsvirksomheder, der havde svaret. Blandt de virksomheder, der kom på listen, er her et kort udvalg af kommentarer fra deres kunder:

“Fyldt med værdifulde værktøjer, der hjælper dig med at nå dine mål”

“Forandrende for vores virksomhed!”

“Stor omhu med detaljer i det virtuelle indhold, der gav mulighed for imponerende engagement”

“Betydelig målbar og langvarig værdi for virksomheden”

“En fænomenal partner for vores organisation med indhold af salgskompetencer i verdensklasse”

“Gjorde en verden til forskel for de resultater, vi ser i marken”

Se Selling Power Online Top Sales Training Companies 2020-listen.

Om Selling Power

Ud over Selling Power, det førende digitale magasin for salgschefer og salgsdirektører siden 1981, producerer Personal Selling Power, Inc. online-nyhedsbrevene Sales Management Digest og Daily Boost of Positivity samt videoer med interviews med topledere. Selling Power er en fast mediesponsor af Sales 3.0-konferencen, som hvert år har deltagelse af mere end 1.000 salgsledere.

Kontaktpersoner:

Daniela Vidakovic Lundin, Global Marketing Manager,
Mercuri International Group
E-mail: daniela.v.lundin@mercuri.net.stg.synot.io
Telefon: 46 8 705 29 34 46 8 705 29 34

Larissa Gschwandtner, VP, salg og marketing, Selling Power
E-mail: larissa@sellingpower.com
Telefon: 1 540 538 77 06 1 540 538 77 06