Mercuri International i Selling Power’s Top 20 over salgstræning i 2020

Stockholm, 21. maj – Mercuri International kan i dag med glæde meddele, at virksomheden er blevet optaget på Selling Powers liste over de 20 bedste salgstræningsvirksomheder i 2020. Listen vises i maj/juni 2020-udgaven af Selling Power-magasinet, som udgives digitalt.

Ifølge Selling Powers udgiver og grundlægger Gerhard Gschwandtner er salgstræning vigtigere end nogensinde, når sælgerne skal tilpasse sig til at sælge under COVID-19-pandemien.

“Der kunne ikke være et bedre tidspunkt at investere i salgstræning”, siger Gschwandtner. “Uanset hvilket marked du sælger til, har dine sælgere brug for de rette færdigheder til at lukke store aftaler, mens de er på social afstand og arbejder hjemmefra. De salgsledere, der forstår vigtigheden af salgstræning, er allerede på vej op. De, der venter med at investere i deres team, vil ikke være i stand til at indhente det forsømte.”

Alle virksomheder på listen indsendte en omfattende ansøgning, der indeholdt en detaljeret liste over deres tilbud om både træning og fastholdelse, innovative løsninger og virksomhedens unikke bidrag til markedet for salgstræning.

De vigtigste kriterier, der blev brugt til at sammenligne ansøgere og vælge de virksomheder, der skulle med på dette års liste, var:

  1. Dybde og bredde i den tilbudte træning
  2. Innovative tilbud (specifikke kurser, metodologi eller leveringsmetoder)
  3. Bidrag til markedet for salgstræning
  4. Styrken af kundetilfredshed

For at evaluere ansøgerne til listen undersøgte Selling Power-teamet feedback fra næsten 300 af ansøgernes kunder og tog den i betragtning.

Her er et kort udvalg af kommentarer fra deres kunder:

  • “godt forberedt og hjælpsom gennem vores salgstræningsrejse”
  • “leverer en utrolig opfølgningsundersøgelse og forstærkningsoplevelse”
  • “har for nylig udviklet et ægte partnerskab”
  • “Fantastiske mennesker, fantastisk service”
  • “indhold og tilpasning er fremragende”
  • “hjalp os med at få klarhed over vores salgsmål”
  • “træningen passede bedst til vores teams behov og var i overensstemmelse med vores virksomhedsstrategier”

Redaktørerne af Selling Power Magazine siger, at CRO’er, salgs-VP’er og ledere af salgsaktivering kan bruge denne liste til at finde den rigtige salgstræningspartner til at hjælpe sælgere med at få succes under social distancering og fjernarbejde. Se Selling Power Top Sales Training Companies 2020-listen


Om Selling Power

Ud over Selling Power, det førende digitale magasin for salgschefer og salgsdirektører siden 1981, producerer Personal Selling Power, Inc. online-nyhedsbrevene Sales Management Digest og Daily Boost of Positivity samt videoer med interviews med topledere. Selling Power er en fast mediesponsor af Sales 3.0-konferencen, som hvert år har deltagelse af mere end 1.000 salgsledere.

Om Gerhard Gschwandtner

Gerhard Gschwandtner er grundlægger og administrerende direktør for Selling Power, en medievirksomhed, der producerer det prisbelønnede Selling Power-magasin. Han er forfatter til 17 bøger om salg, ledelse og motivation og har medvirket i mere end 500 videointerviews med ledere inden for B2B-salg og marketing. Han har skabt og leder workshoppen Peak Performance Mindset, som er designet til at hjælpe salgsledere med at blive højtydende både personligt og professionelt.

Kontaktpersoner:

Daniela Vidakovic Lundin, Global Marketing Manager,
Mercuri International Group
E-mail: daniela.v.lundin@mercuri.net.stg.synot.io
Telefon: 46 8 705 29 34 46 8 705 29 34

Larissa Gschwandtner, VP, salg og marketing, Selling Power
E-mail: larissa@sellingpower.com
Telefon: 1 (610) 642-3080 1 (610) 642-3080