Pr.1. april har ProSales skiftet navn til Mercuri International Research. Navneskiftet er et resultat af, at ProSales blev en del af Mercuri International i 2019. Mercuri International Research vil fortsat levere The Sales Conference i 2021 den 18. november.
Salgskonferencen blev lanceret i 2008 af ProSales Research som et resultat af forskningsprojekter. 900 mennesker meldte sig til udgivelsen af den første forskningsrapport, “Sales Efficiency Excellence”, og The Sales Conference var født. I dag er The Sales Conference Nordeuropas største konference med 6880 registrerede gæster fra 78 lande i 2020.
The Sales Conference fokuserer på de seneste tendenser og indsigter i fremtidens salg og markedsføring og giver en unik mulighed for at komme i kontakt med branchens vigtigste beslutningstagere. Mercuri Internationals globale fodaftryk og ry for Sales Excellence giver en fantastisk platform for The Sales Conference til at udvide til det næste niveau som en global konference, hvilket gør den til et “must attend” for B2B-ledere inden for salg og marketing.
“Resultatet af The Sales Conference 2020 var fantastisk. Fra en on-site begivenhed med 1000 nordiske beslutningstagere til stede til en fuldt ud international begivenhed med over 4000 digitale deltagere. Arrangementet i 2021 bliver spektakulært. I år satser vi på en hybrid-event med internationalt kendte key-note speakers på scenen, og vi lancerer undersøgelsen ‘The State of B2B Sales’ sammen med vores partnere.” – Katarina Bäckman Hed, projektleder og Executive Producer af The Sales Conference.
Da landskabet for salg og marketing gennemgår en historisk overgangsperiode på grund af accelereret digitalisering og ændringer i arbejdsadfærd, er arrangementet en uundgåelig mulighed for salgsfolk til at måle branchens aktuelle tilstand og få værdifuld indsigt i de sandsynlige udfordringer og muligheder i fremtiden.
“Jeg har haft fornøjelsen af at deltage i denne fantastiske, skelsættende begivenhed i løbet af de sidste tre år, og sidste år var enestående, da begivenheden gik fra 100 % ansigt til ansigt til 100 % live-broadcast på meget kort tid. Alle, der ønsker at være i front på salgs- og marketingområdet, bør tilmelde sig denne konference – jeg er stolt over, at Mercuri International nu er en del af denne Thought Leadership Event.”
Frank Herbertz, administrerende direktør for Mercuri International
Billetterne til The Sales Conference bliver frigivet fredag den 21. maj. For at blive en del af dette års begivenhed og for mere information, besøg venligst www.thesalesconference.se

Kontaktpersoner:
Kristina Westerlind, CMO
Mercuri International Group
E-mail: kristina.westerlind@mercuri.net.stg.synot.io
Telefon: 46 708 20 10 06 46 708 20 10 06
Katarina Bäckman Hed, projektleder og executive producer The Sales Conference
E-mail: katarina.hed@mercuri.net.stg.synot.io
Telefon: 46 720 72 00 00 46 720 72 00 00