
Brug af økonomisk indsigt til at drive værdisalg
Kun ved at besvare disse spørgsmål kan leverandøren begynde at demonstrere den sande værdi af sine løsninger og undgå fælden
Udforsk og lær noget nyt med værdifuld indsigt i salgstransformation, forretningsledelse og meget mere.
Kun ved at besvare disse spørgsmål kan leverandøren begynde at demonstrere den sande værdi af sine løsninger og undgå fælden
I denne artikel skriver vi om, hvorfor sælgerne i det 3. årtusinde vil være karismatiske teknofiler. For at finde ud
Succesfuldt arbejde med vigtige kunder afhænger af god indsigt i disse kunder. Læs mere om de grundlæggende principper for at
“Salgschefer og sælgere skal i dag i langt højere grad mestre Assertive Selling og Consultative Selling-færdigheder. De skal være i
Dette whitepaper fra Mercuri undersøger udfordringerne og mulighederne ved at sælge gennem tredjeparter. For at finde ud af mere, læs
Du skal tage dig godt af dine vigtigste medarbejdere. Hvordan fungerer det i praksis? Når en sælger er fremragende, er
Hvorfor er systematisk projektledelse vigtigt?Hvordan undgår man huller i projekterne? For at finde ud af mere, læs mere her Skrevet
Mercuri International hjalp en kunde i detailbranchen med at forbedre styringen af kundeporteføljen og med at forbedre målingen af effekten
Lær, hvordan Mercuri International anvendte “Competence Clock”-tilgangen til at designe og implementere et træningsprogram for en forbrugsvarevirksomhed. Programmet medførte en