Fakta og indsigt, der sikrer fremtiden for dit salg og din markedsføring
Vores verden bliver stadig mere foranderlig og svær at forstå, ikke mindst inden for salg og marketing, hvor vi bliver fuldstændig oversvømmet af data, analyser og rapporter.
Vi kan dagligt læse om nye fænomener, banebrydende teknologi og ændret købsadfærd. Det er ikke let at orientere sig i denne eksplosion af nyheder, især ikke når vi skal opfylde vores kortsigtede mål og samtidig udvikle langsigtede, bæredygtige strategier.

Formålet med denne bog er at hjælpe dig med at kigge op. Vi præsenterer 50 supertrends – særligt vigtige og centrale ændringer inden for marketing og salg. Vi samler hårde fakta, fortolker signaler fra omverdenen og forvandler dem til inspirerende indsigter. Med denne bog vil du være bedre rustet til at fremtidssikre din markedsføring og dit salg og træffe den rigtige beslutning på det rigtige tidspunkt. Bogen er værdsat læsning af både salgs- og marketingchefer.

Om forfatteren
Henrik Larsson-Broman er en af Sveriges mest engagerede undervisere og foredragsholdere inden for ledelse og strategier i salg og marketing. Med tusindvis af timers forskning bag sig leverer han faktabaseret viden om, hvordan man skaber succesfulde salgsorganisationer.