Øget salgskonvertering i butikkerne Mercuri International hjalp en kunde i detailbranchen med at forbedre styringen af kundeporteføljen og med at forbedre målingen af effekten Læs mere om det
KAM & Forhandling med en forbrugsvarevirksomhed Lær, hvordan Mercuri International anvendte “Competence Clock”-tilgangen til at designe og implementere et træningsprogram for en forbrugsvarevirksomhed. Programmet medførte en Læs mere om det
Salgsrepræsentantens fremtid 9 ud af 10 salgschefer finder det stadig vigtigere at differentiere salgsmetoder og -processer til forskellige kundesegmenter.Mercuri International gennemførte for Læs mere om det
Hvad er salgstransformation? Sales Transformation er baseret på det faktum, at salgsorganisationer i dag står over for mere veluddannede og selvstændige kunder. Mercuri Læs mere om det
Hvorfor salgstransformation? Salgstransformation er en proces i seks trin, der er udviklet af Mercuri International. Behovet for et markant skift i salgspraksis Læs mere om det
Et klart billede er nøglen til succes Succesfuldt arbejde med vigtige kunder afhænger af god indsigt i disse kunder. Læs mere om de grundlæggende principper for at Læs mere om det
Global indkøbsundersøgelse 2013 Mercuri Internationals seneste globale undersøgelse zoomer ind på indkøb OG afslører, hvorfor det er så svært at skaffe nye kunder. Læs mere om det
Implementering af succesfulde metoder Presset for at sælge er altid højt. Markedsandele, indtjening eller endda karrierer står på spil. Det kan ofte føre til Læs mere om det
Vigtigheden af salgsstyring Hvis du vil vide mere om muligheder og udfordringer inden for Sales Steering, kan du læse dette white paper. Læs mere om det