
Øget salgskonvertering i butikkerne
Mercuri International hjalp en kunde i detailbranchen med at forbedre styringen af kundeporteføljen og med at forbedre målingen af effekten
Mercuri International hjalp en kunde i detailbranchen med at forbedre styringen af kundeporteføljen og med at forbedre målingen af effekten
Lær, hvordan Mercuri International anvendte “Competence Clock”-tilgangen til at designe og implementere et træningsprogram for en forbrugsvarevirksomhed. Programmet medførte en
9 ud af 10 salgschefer finder det stadig vigtigere at differentiere salgsmetoder og -processer til forskellige kundesegmenter.Mercuri International gennemførte for
Sales Transformation er baseret på det faktum, at salgsorganisationer i dag står over for mere veluddannede og selvstændige kunder. Mercuri
Salgstransformation er en proces i seks trin, der er udviklet af Mercuri International. Behovet for et markant skift i salgspraksis
Succesfuldt arbejde med vigtige kunder afhænger af god indsigt i disse kunder. Læs mere om de grundlæggende principper for at
Mercuri Internationals seneste globale undersøgelse zoomer ind på indkøb OG afslører, hvorfor det er så svært at skaffe nye kunder.
Presset for at sælge er altid højt. Markedsandele, indtjening eller endda karrierer står på spil. Det kan ofte føre til
Hvis du vil vide mere om muligheder og udfordringer inden for Sales Steering, kan du læse dette white paper.