Sommertempo og salgssucces Sommeren er det perfekte tidspunkt til at lade op, reflektere og gentænke din salgsstrategi. Opdag, hvordan det at sætte tempoet ned kan føre til bedre resultater. Læs mere om det
Kunstig intelligens og det udvidede SAM Oplev nuværende og fremtidige AI-applikationer i den seneste artikel, skrevet af Robert Box. Vær forberedt på at få værdifuld indsigt i SAM's profession. Læs mere om det
Under pres – har du tid til dine teams? Vi ser på det pres, som HR står over for - og hvordan nytænkning af den måde, vi uddanner på, kan være en del af løsningen. Læs mere om det
Håndtering af disruptorer – er det tid til at omfavne forandring? Vi ser på de disruptive faktorer, der ændrer landskabet for salg (og arbejde generelt) - og hvad de egentlig betyder for teambuilding og effektivt salg. Læs mere om det
Opbygning af tillid – hvorfor er det vigtigt for virksomheder? Vi ser på begrebet 'tillid' - og hvad det egentlig betyder for teambuilding og effektivt salg. Læs mere om det
Tro mig, det er ’23 Tag dig tid til at overveje og reflektere over nogle af de vigtigste resultater fra The Sales Conference, Mercuri Internationals seneste globale begivenhed. Læs talerne fra erhvervsledere og hovedtalere, og forbered dig på at få inspiration til 2023. Læs mere om det
Forskningsrapport: 6 nøgler til at vinde kundernes tillid i B2B Find ud af de 6 kritiske nøgler til at vinde kundernes tillid og dermed øge konkurrenceevnen på B2B-området. Læs mere om det
Kan du sætte tal på tillid? Integritet er afgørende både for sælgere og for deres organisationer. Læs de medfølgende forslag for at forstå, hvordan du opbygger den. Læs mere om det
Tror du, at en god forretning kun handler om profit? Gæt igen.. Virksomheder i dag er nødt til at finde et "hvorfor" og et klarere overordnet formål med virksomheden, som forstærker kerneværdier som miljømæssig og social ansvarlighed, kultur, mangfoldighed, retfærdighed og inklusion på arbejdspladsen, for at blive opfattet som troværdige. Læs mere om det
Pålidelighed betyder, at folk stoler på, at du holder, hvad du lover – og det er forretningskritisk inden for salg "I alt siger 9 ud af 10 kommercielle ledere, at det at være pålidelig - at gøre, hvad der blev lovet, og levere med ekspertise - er afgørende for at forblive konkurrencedygtig i fremtiden". Så find ud af mere om pålidelighed. Læs mere om det