Om os
Vi frigør potentialet hos talenterne i din virksomhed og hjælper dig med at vokse og trives.

Mercuri International
Mercuri International er eksperter i salgstræning. Vi arbejder i over 50 lande,
vi skræddersyr vores træning til dine specifikke behov, og vores eksperter på stedet er
er der for at hjælpe dig med at implementere dem i den virkelige verden. Sammen frigør vi
potentialet hos talenterne i din virksomhed, så du kan vokse og trives.
Vores mission
At levere salgsresultater til organisationer globalt og lokalt gennem ekspertise og tilpassede løsninger.
Vores vision
Ved at være den førende globale ekspert giver vi organisationer og mennesker mulighed for at opnå fremragende salg.

Vores kerneværdier
Som en international virksomhed med mange forskellige kulturer og kunder tror Mercuri International på at have en fælles kulturel platform, der danner grundlag for vores handlinger over for hinanden, kunder og interessenter. Vi tilstræber at efterleve vores REACH-værdier, både internt og i alt det arbejde, vi udfører.
Resultatorienteret- Fremragendesalg– Forandringsevne- Samarbejde- Ærlighedogintegritet

Vores historie
Da Mercuri International startede i 1960’erne, sagde vores grundlægger, Curt Abrahamsson: “Målene for vores tjenester skal først og fremmest være at skabe konkrete resultater for kunderne.” Alt, hvad vi har gjort siden da, er baseret på dette enkle mantra, salgsmantraet – kunden først.
Selv om vi er stolte af vores lange historie, er vi fokuserede på fremtiden – vi tænker altid på, hvordan vores unikke kombination af salgstræning, rådgivning og forskning kan have en effekt i den virkelige verden ved at løse vores kunders problemer – og hjælpe med at skabe gode salgsresultater, både i dag og i morgen.
Der er mange udbydere af træning derude, men hos Mercuri ved vi, at man kun kan opnå fremragende salgsresultater ved at inspirere sine teams, investere i deres succes og løbende arbejde sammen om at implementere træningen.
Det handler om så meget mere end bare at levere træning til vores kunder. På grund af vores omfattende, løbende forskning innoverer vi altid træningsprogrammer og implementeringsmetoder, der er kundespecifikke og relevante, og vi arbejder sammen med vores kunder for at sikre, at de indlærte færdigheder anvendes på den allerbedste måde i den virkelige verden. Inden for salg handler ægte innovation om mere end teknologi. Det handler om at bruge teknologien på smartere og mere bæredygtige måder til at engagere, inspirere og uddanne. Ved at kombinere global rækkevidde med lokal ekspertise sætter vi banebrydende salgsteknikker i spil over hele verden og støtter og arbejder side om side med kunderne for at hjælpe dem med at udvikle deres medarbejdere – og deres forretning.