Om os

Mercuri International


Mercuri International er eksperter i salgstræning. Vi arbejder i over 50 lande,
vi skræddersyr vores træning til dine specifikke behov, og vores eksperter på stedet er
er der for at hjælpe dig med at implementere dem i den virkelige verden. Sammen frigør vi
potentialet hos talenterne i din virksomhed, så du kan vokse og trives.

Vores mission

At levere salgsresultater til organisationer globalt og lokalt gennem ekspertise og tilpassede løsninger.

Vores vision

Ved at være den førende globale ekspert giver vi organisationer og mennesker mulighed for at opnå fremragende salg.

Vores kerneværdier


Som en international virksomhed med mange forskellige kulturer og kunder tror Mercuri International på at have en fælles kulturel platform, der danner grundlag for vores handlinger over for hinanden, kunder og interessenter. Vi tilstræber at efterleve vores REACH-værdier, både internt og i alt det arbejde, vi udfører.

Resultatorienteret- Fremragendesalg Forandringsevne- Samarbejde- Ærlighedogintegritet

Vores historie


Da Mercuri International startede i 1960’erne, sagde vores grundlægger, Curt Abrahamsson: “Målene for vores tjenester skal først og fremmest være at skabe konkrete resultater for kunderne.” Alt, hvad vi har gjort siden da, er baseret på dette enkle mantra, salgsmantraet – kunden først.

Selv om vi er stolte af vores lange historie, er vi fokuserede på fremtiden – vi tænker altid på, hvordan vores unikke kombination af salgstræning, rådgivning og forskning kan have en effekt i den virkelige verden ved at løse vores kunders problemer – og hjælpe med at skabe gode salgsresultater, både i dag og i morgen.

Der er mange udbydere af træning derude, men hos Mercuri ved vi, at man kun kan opnå fremragende salgsresultater ved at inspirere sine teams, investere i deres succes og løbende arbejde sammen om at implementere træningen.

Det handler om så meget mere end bare at levere træning til vores kunder. På grund af vores omfattende, løbende forskning innoverer vi altid træningsprogrammer og implementeringsmetoder, der er kundespecifikke og relevante, og vi arbejder sammen med vores kunder for at sikre, at de indlærte færdigheder anvendes på den allerbedste måde i den virkelige verden. Inden for salg handler ægte innovation om mere end teknologi. Det handler om at bruge teknologien på smartere og mere bæredygtige måder til at engagere, inspirere og uddanne. Ved at kombinere global rækkevidde med lokal ekspertise sætter vi banebrydende salgsteknikker i spil over hele verden og støtter og arbejder side om side med kunderne for at hjælpe dem med at udvikle deres medarbejdere – og deres forretning.

Vores historie


Da den svenske industrimand Curt Abrahamsson grundlagde Mercuri International i 1960’erne, var han motiveret af et stærkt ønske om at give organisationer mulighed for at føre deres strategi ud i livet. Virksomheden startede ud fra et samarbejde med Heinz Goldman fra Goldman Institute. Succesen med Mercuri Internationals resultatfokuserede metoder gjorde denne oprindeligt skandinaviske salgstræningsvirksomhed til den globale aktør, den er i dag.

Mercuri Internationals succes er et direkte resultat af vores håndplukkede eksperters arbejde sammen med stærke værdier og en stærk mission.

Vores resultater går side om side med de resultater, vores kunder opnår. Det er det, der gør os til en førende aktør globalt og lokalt.

Mercuri har været ejet af Bure Equity, et svensk investeringsselskab, siden 1997. Gennem organisk vækst og opkøb har Mercuri Group etableret sig som den førende virksomhed inden for salgsrådgivning og resultatforbedring i verden.