Mercuri International Forskning
Baseret på vores forskning hjælper vi ledere og virksomheder med at skabe bæredygtig organisk vækst. Udforsk vores dybdegående forskning og find ud af, hvordan vi kan hjælpe dig med at vokse.

I søgelyset

Den fremtidige tilstand
af salgsfærdigheder
Indsigt og tendenser fra 591 salgsprofessionelle på verdensplan understreger yderligere vigtigheden af at holde sig foran i dette
dynamiske miljø.
Lad os dykke dybt ned i sagen
med vores seneste rapport 2025
Den fremtidige tilstand for salgskompetencer.

AI og forretning – alt
du har brug for at vide
AI har eksisteret i et stykke tid,
men siden ChatGPT blev lanceret
i november ’22, har det revolutioneret forretningsverdenen. Mercuri Internationals rapport udforsker dens potentiale og
adresserer etiske og praktiske spørgsmål.

Tillid – fremtiden
Salgets tilstand
Vi undersøgte 1000 globale virksomhedsledere
ledere på tværs af forskellige brancher og
virksomhedsstørrelser for at finde ud af, hvilke
dimensioner af tillid, der er afgørende for fremtidens konkurrenceevne.
Vores forskning

Forretningsorienteret
Vores forskning giver praktisk indsigt og strategier. Vi analyserer branchetrends, kundeadfærd og markedsdynamik for at give handlingsrettede anbefalinger, der hjælper virksomheder med at forblive konkurrencedygtige.

I takt med tiden
Vi bestræber os på altid at give vores publikum opdateret forskning, der er tidssvarende og kontekstbaseret.

Brugervenlig
Vores forskning er tilgængelig og let at forstå med resultater præsenteret i et klart sprog og med visuelle hjælpemidler som diagrammer og infografik.
Flere rapporter

Valget mellem organisk og tilkøbt vækst
Hvordan man træffer et mere informeret valg af vækstform, samt råd om udformning af langsigtede, bæredygtige vækststrategier.

Integration af salg og marketing – at nå det næste…
Integration af salg og marketing – en gammel nyhed? Lær, hvordan du håndterer udfordringer i B2B-salgs- og marketingintegration.

Bevidst, men ikke klar… Undersøgelse af digitalisering af salg og marketing
Evnen til at udnytte mulighederne ved digitalisering og undgå de risici, den indebærer, er en vigtig succesfaktor for alle organisationer, der ønsker at forblive relevante.
Mere indsigt

Account Based Marketing – teknologibaseret arbejde med nøglekunder
Vi ser på Account Based Marketing – en af de hotteste trends inden for digital markedsføring i de senere år – som kan være en løsning for mange.

Virtuelle relationer – Digitalisering af sociale koder
Fysiske møder har ofte været nødvendige for at etablere relationer og skabe tillid mellem sælgere og købere. Men det er ved at ændre sig..

Sådan håndterer du webmøder i din salgsorganisation
Webmøder kan blive en salgsleders bedste ven på grund af de mange muligheder…
Salgskonferencen
Mercuri International er vært for The Sales Conference, som guider ledere ind i fremtiden med inspiration og indsigt. Salgskonferencen er en tilbagevendende begivenhed for B2B-ledere, der ønsker at forstå og opbygge fremtidens salgsorganisation.