AT VINDE I EN KRISE – HVAD SKAL DER TIL?

Mercuri International og Prosales er stolte af at kunne præsentere en ny webinarserie, der undersøger de muligheder og den bedste praksis, vi alle står over for i denne krise, sammen med Prosales’ forskningsanalytiker Henrik Larsson-Broman og Prosales’ konsulent Joakim Rönnblom.

I dette webinar i to dele vil vi få indsigt i den aktuelle situation baseret på en omfattende undersøgelse af tidligere nedture sammen med den nuværende bedste praksis for, hvordan man håndterer en krise – og endda kommer stærkere ud af den end før.

DEL 1 – torsdag den 11. juni 2020 kl. 14:00 – 15:00 CEST

7 faktorer, der adskiller vindere fra tabere i en økonomisk nedtur

Blandt de emner, der vil blive diskuteret, er:
– Kraften i positiv tænkning
– Tænk langsigtet – hvorfor vi skal se på fremtiden
– Vigtigheden af et mangfoldigt, fleksibelt tilbud

DEL 2 – tors. 18. juni 2020 kl. 14.00 – 15.00 CEST

Ledelse af salgs- og marketingorganisationer gennem krisen

Blandt de emner, der vil blive diskuteret, er:
– Hvordan har salgs- og marketingledere grebet situationen an?
– Hvordan kan “ride stormen af” afbalanceres med “positionering for fremtiden”?
– Hvad er de vigtigste aktiviteter og succesfaktorer for at komme igennem krisen?