3. juni 2020 Mercuri annoncerer indgåelsen af et strategisk partnerskab med Emplay Inc. Mercuri har udviklet AI-aktiverede salgsaktiveringsløsninger i løbet af det sidste år med Emplay Inc. og ser det strategiske partnerskab som en måde at bringe Chatbot Learning og AI Sales Diagnostics til vores kunder. Mercuri mener, at dette passer godt ind i vores kerne-tilgang.
Sancita Sur, CEO Emplay: “Vi er ekstremt begejstrede for at samarbejde med Mercuri om at samle en unik blanding af Sales Excellence IP og Sales AI til vores kunder. Mens vores Sales AI-platform giver en dybdegående forståelse af de grundlæggende årsager til manglende præstationer og leverer personlige anbefalinger til salgsrepræsentanter om, hvad de skal gøre, viser Mercuris dybe salgsekspertise og indhold viser dem, hvordan de skal gøre det, sammen med best-in-class action flows, som de kan håndtere ud fra.
I en verden med overbelastning af indhold og underskud, giver Emplays samtalebaserede AI-drevne digitale læringsassistenter en unik oplevelse, hvor eleverne kan stille spørgsmål på naturligt sprog for at få svar undervejs i arbejdet. Nu har eleverne mulighed for at lære, øve sig, og anvende Mercuris store IP til salgslæring via et simpelt samtaleinterface interface, så de kan omsætte læring til håndtering.”
Robert Box, Strategic Partnership Manager og Global Account Director, Mercuri International: “Vores kunder har brug for databaseret salgsaktivering og omkostningseffektive værktøjer til at udvikle teams. Vi er begejstrede over de fordele, som det strategiske partnerskab vil medføre for vores kunder. Ved at kombinere Mercuris globale rækkevidde og salgsekspertise med Emplays kunstige intelligens og intelligens og chatbot-kapacitet i et stærkt strategisk partnerskab, vil vi vil vi fortsætte med at tilføre værdi til vores kunder på nye og innovative måder.”
Henk van de Kuijt, global direktør for international Business, Mercuri International: “Kombineret kan vi tilbyde vores kunder globalt innovative, fremtidsklare og gennemprøvede Mercuri AI-løsninger oven på vores omfattende digitale og instruktørledede virtuelle leveringskapacitet.”
Begge virksomheder er meget komplementære, idet Emplay bidrager med teknisk ekspertise og salgs-AI-platform/-kapacitet, og Mercuri International med sin globale tilstedeværelse og salgsekspertise. Dette vil udvide vores kombinerede globale kapacitet, gøre det muligt for vores kunder at opnå fremragende salg og give folk mulighed for at nå deres fulde potentiale.
Om Emplay
Emplay er en AI-virksomhed inden for salg og læring, der hjælper organisationer med at diagnosticere og løse præstationsproblemer via data og samtalevidenskab.
Emplays prisbelønnede Learner Success Management-løsninger giver forespørgselsbaseret læring (10%), datadrevet coaching (20%) og automatiseret udførelsessupport (70%) via en enkelt samtaleoplevelse oplevelse.
Emplay er førende inden for digital innovation med sine unikke Guided Selling- og Autonomous Selling-løsninger.
Kontakt
Robert Box, Global Account Director
E. robert.box@mercuri.net.stg.synot.io T. 1 415 770 29 27
Henk van de Kujit, global direktør for international forretning
e. henk.vandekuijt@mercuri.netT.49173 662 09 09
Daniela Vidakovic Lundin, global marketingchef
e. press@mercuri.net.stg.synot.io T. 46 8 705 29 34