Mercuri Internationals 3rd Millennium Sales Concept er et svar på digitaliseringens forstyrrelse af traditionelle salgsmodeller

Den digitale revolution har drastisk forbedret adgangen til information, ændret forbrugernes købsmønstre og den måde, de interagerer med virksomheder på. Kun få virksomheder har formået at tilpasse sig denne udvikling og justere deres salgsstrategi for at imødekomme disse ændringer. For at hjælpe virksomheder med at tilpasse deres tilgang til den nye digitale tidsalders forbrugere har Mercuri International lanceret3rd Millennium Sales Concept.

I de seneste år er der sket dramatiske ændringer i den måde, vi køber varer og tjenesteydelser på. Takket være digitale værktøjer som sociale medier, apps og hjemmesider, der sammenligner priser og funktioner, har forbrugerne nu mere adgang til information, når de skal træffe købsbeslutninger, end nogensinde før. Det har forstyrret de traditionelle veje til køb

En Google-undersøgelse fra 2014 viste, at gennemsnitligt 67 % af en forbrugerskøbsrejse foregår digitalt, før vedkommende for alvor kommer i kontakt med en sælger. Det står i skarp kontrast til de 10 %, der blev set i 70’erne og 80’erne, hvor mange af de salgsteknikker, som virksomheder bruger i dag, blev udviklet. Tidens behov er at udnytte digitale briller til at genopfinde specifikke konventionelle salgsprocesser og -teknikker, der er blevet gjort ineffektive af en sådan ændring i købsadfærd

Mercuri International lancerer det3. årtusindes salgskoncept

For at imødekomme de skiftende behov i denne disruptive verden har Mercuri International identificeret 32 praksisser, som var gyldige i den traditionelle salgstilgang og stadig er gyldige, og har defineret 20 nye kritiske praksisser, som sælgere skal mestre for at få succes i den digitale æra

Ved at integrere3rd Millennium Sales Concept i sine tilbud vil Mercuri International hjælpe sælgere på over 50 markeder med at tilpasse deres salgsprocesser, så de opfylder den nye digitale forbrugers behov og forventninger.

“Salgsteams står i dag over for at skulle håndtere en helt anden købsadfærd end tidligere. For at få succes er de nødt til at tilpasse sig og mestre nye praksisser. Som verdens førende inden for udvikling af salgspræstationer er Mercuri International i en unik position til at hjælpe salgsfolk med at udvikle de færdigheder, der er nødvendige for bedre at komme i kontakt med og engagere sig i de mere informerede og selvstændige kunder i det3. årtusinde”, siger Frank Herbertz, CEO for Mercuri International

download brochuren

Kontakt til:

Frank Herbertz, præsident og administrerende direktør for Mercuri International Group
Telefon: 34 654 921 667 34 654 921 667
E-mail: press@mercuri.net.stg.synot.io

Daniela Vidakovic Lundin, marketingchef Mercuri International Group
Telefon: 46 8 705 29 34
E-mail: press@mercuri.net.stg.synot.io